Відправка замовлень здійснюється такими логістичними операторами:
• Нова Пошта
Безкоштовно при оформленні замовлення на суму від 2000 грн. *! Замовлення відправляються щодня з понеділка по п'ятницю. Відправлення здійснюються протягом 5-ти днів з моменту підтвердження оплати.
• Укрпошта - ТИМЧАСОВО НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО
Безкоштовно при оформленні замовлення на суму від 2000 грн. *! Замовлення відправляються тільки після повної передплати два рази на тиждень - у вівторок та п'ятницю! Оплата має надійти до кінця понеділка або четверга відповідно.
• Почтомати ПриватБанку
Безкоштовно при оформленні замовлення на суму від 2000 грн. *! Час, коли Ви можете забрати посилку, залежить від графіка роботи відділення ПриватБанку, в якому знаходиться почтомат. Також просимо Вас враховувати, що розмір комірок почтомата обмежений!
• Самовивіз - ТИМЧАСОВО НЕ ЗДІЙСНЮЄМО ДАННУ ПОСЛУГУ
Забрати замовлення Ви можете в наших роздрібних магазинах, які знаходяться за адресами:
- м. Харьков: вул. Культури 8, місце 45 (в приміщенні Сумського ринку) з 9:00 до 20:00 щодня;
- м. Харьков: просп. Московський 133 (ст. М. Захисників України) з 9:00 до 17:00 з понеділка по суботу і у неділю - вихiдний. Звертаємо Вашу увагу на перерву в роботі магазину з 15:00 до 15:30
Оформлені через сайт замовлення на самовивіз передаються в роботу тільки після того, як з Вами зв'яжеться наш менеджер, який уточнить наявність товарів і орієнтовний час забору. Після цього Вам буде надіслано смс-повідомлення з номером замовлення. Самовивози, підтверджені з 8:00 до 13:00, будуть готові цього ж дня 17:00, а підтверджені з 13:00 до 17:00 - на наступний день після 17:00.
* Безкоштовна доставка здійснюється тільки на відділення логістичного оператора і не поширюється на асортимент пресованих дріжджів і товари за оптовими цінами. Сума замовлення повинна становити 2000 грн. з урахуванням всіх чинних знижок.
Смс-повідомлення з номером ТТН, за яким Ви можете відстежити статус доставки Вашого замовлення логістичним оператором, Ви отримаєте на наступний день після відправки замовлення.
Повернення або обмін товару неналежної якості здійснюється протягом 14 днів. Харчові продукти, придатні до вживання, поверненню та обміну не підлягають.
Пекар-Кондитер став ближче
Підпишіться на наші сторінки в соціальних мережах